středa 18. března 2015

...trocha zmatků

a už je hotovo.
 Zlobila mě na několika programech kabelová televize UPC, tak nám dneska přišel technik a zjistil, že je to v kabelu, udělal nám na míru nový s tím, že my si to sami přendáme. Jinak to totiž ani nešlo, máme v nábytkové stěně dírku na kabel a stěnu 4 m širokou, TV je uprostřed s tou dírkou na kabel TV...Tak jsme museli vymyslet, jak to uděláme, stálo to dost nervů... mých.... a hodně tolerance, opět z mojí strany, samozřejmě. Chlapi...znáte to.
Kdesi, na jednom sympatickém blogu  Jablko v košíku , jsem pochytila výraz  podržtaška...ano, tak je to i u nás....Ale je hotovo a TV nekostičkuje zrovna na "mých" programech o vaření, cestování, přestavbách a zahradách....Hurá.
Dneska tu mám už jen maličkosti....doháčkovaný polštářek, neměla jsem už sílu...tak je 30x40 cm, oboustranný a musela jsem si do něj ušít i patřičně velikou výplň.




No a začistila jsem moje taštičky do kabely, na brýle, na mobil a na všelico.. je to režné plátno pošité okraji z látek, které si schovávám.Moje nová mininástěnka...



Pokud bude hezky, pojedeme na domek. Tak musím zatnout zuby, kvůli mému kolenu, a uvidím, jak to půjde.
Přeju hezký večer všem.....

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...