pondělí 9. března 2015

...teď už jen vana,

a budu spokojená. Tento víkend byl u nás sportovní, biatlon, mistrovství v atletice, tenis...takže užíval pan Há a já měla ruční práce...Dneska jsem to všechno dohnala....umyla jsem okna, vyprala záclony, osprchovala několik kytek, vytřela, udělala rajony..pan Há vyluxoval dva koberce. Ale jsem otevřená jaru a můžu enegii přesunout na domek...
Teď chce na procházku, tak mi zajde na poštu poslat balíček do Plzně, pak se chce jít podívat po nějakých vysoušečích či čem...
A já si dám v poklidu tu vanu...lázeň se vším všudy...

Ještě mi zbývá poklidit moje pracovní stoly...Tenhle bude asi nejlehčí.


Krájecí stolek zbavit nitek a urovnat látky v košíku...Šicí koutek jsem ani nefotila, tam trůní i žehlička a potřebuju zase poklidit nitě do krabice...Prostě pořád něco...


Jeden běhounek na stůl pro sestru...


Tenhle je můj, docela mu to na stolku sluší, už je ve skříni v očekávání velikonoc...


Ze tří výšivek jsem nakonec udělala tři utěrky z kanafasu, ještě mám jeden kanafas s kostičkami, ale výšivku už ne...


Zase jeden dárek.


Vyměnila jsem ubrus na jídelním stole, čistota oken se, bohužel, nepozná. Ale pan Há říkal, že už může začít pršet, že to vždycky přivolám..



A ještě něco pro zdraví...mňam, miluju javorový sirup, nastala doba jeho sběru...
Amanda Soule Mama nám to ukazuje.

Tak a to je pro dnešek všechno.
Jdu do lázně....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...