čtvrtek 19. března 2015

...taky trochu

na sluníčku.

Krokusy v listí...




Sněženky , které jsem nikdy neměla...


Jeden krokusík pod ořechem vedle odháněče krtků a krtince...tam taky nikdy nebyl...ten krokus...


Táboráček ze suchých zbytků stonků a větviček, co pořád a pořád sbírám pod modřínem na zahradě. A větve, které zbyly na podzim po ořezu těch pěkných konců na hřbitovní úklid před dušičkami...
Ale ty jsem nepálila, ty nechám nasekat pana Há k buřtíkům....


Znavená žena popadaná na bundu, aby neprochladla....hihihi....


Sníh už jsem v našem okolí neviděla, ale maminka má ještě závějku na zahrádce, protože tam odhazuje švagr Vláďa sníh, aby mohl vyjet s autem na silnici....když je tedy zima, že...
Jen jsem trochu poklidila předzahrádku, sundala krytí bylinek právě těmi smrkovými větvemi, ale ještě nechala jejich pokrytí listím, mohl by ještě být sníh...tady asi ano...uvidíme příště.
Přinesla jsem si od maminky další kytku na verandu. Příště mě čeká honění pavouků...a pavučin, opláchnout okna, dát čisté záclony, vyvětrat a převléknout postele...A sezóna může začít....
Hezkých dnů je potřeba, člověku je hned líp nejen na duši, ale i po těle...
Hezký večer všem.

2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...