úterý 10. března 2015

...sluníčko asi

dosvítilo, protože okolo páté, když jsme jeli domů, už bylo za clonou mraků a ochladilo se...

Včera v podvečer jsem fotila jetelíček, pěkně mi kvete, už by chtěl asi být venku...



Z internetu a blogů virtuálních kamarádek čerpám inspiraci vlastně na všechno. S jídlem jsem často "opisovala" U Ajky, včera jsem ale byla na pychu jinde - u Bududub pekli nádhernou buchtu, musela jsem jí mít taky. Naše je tedy bez cukru, s náhradním cukrem, ale myslím si, že jí to na kráse ani chuti neubralo...a je jen z koláčové formy. U nich jí mají na plechu ???, hezčí...takovou celistvější a dneska už zase pekli obrácený jablkový koláč podle DityP. To je fofr...Ale mňam...



Dneska ráno jsme jeli na domek, tam jsme vyložili věci, jeli k mojí mamince, zdrželi se přes oběd a šli jsme něco málo udělat na zahradě. Trocha hrabání, sbírání větviček a papírků, co k nám doletěly...Trochu rytí a už jsme se chystali domů, v klídku, abychom se hned první den práce nestrhli, hihihi.



Je tam ještě i sníh...


..i na předzahrádce, kde míň svítí sluníčko...


Padá omítka na verandě...jinde zase něco uklizeného a srovnaného spadlo...prostě pořád něco na práci na staletém domě..
Hezký večer všem. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...