pátek 27. března 2015

...ranní procházka

za praktickým účelem. Protože  moje paní doktorka je nemocná, či její dítko ?, šla jsem si pro recepty k druhému lékaři. A cestou domů jsem si trochu prodloužila cestu domů.

Kousek nad nemocnicí, hned u světelné křižovatky, je dneska už starý penzion nemocnice, za nás se říkalo svobodárna...A tam u plotu stály dvě jabloňové pláňky, každý rok obsypané plody. A ty pak dlouho ležely na chodníku i trávníku. Tak  se asi rozhodlo ??? je pořezat. Je pravda, že na několika místech se kácely stromy, letité, ohromné, zatím tam to dřevo leží neodvezené. To jsou asi zase jiní ??? lidé....Tady na té fotce je vidět, jak jabloňka vrostla do plotu a jak dřevorubci tuto situaci vyřešili.
Kdo zná  zastávku Sanatorium směrem k nemocnici, znal i veliké kaštany, co jí lemovaly...Píšu minulý čas, protože je tento týden pokáceli. Otevírá se tak pohled na panelovou prádelnu nemocnice v plné její kráse...Nevím, jestli byly nemocné, nebo hrozilo povalení, když člověk chodí okolo denně, nějak nad tím nepřemýšlí...


Tak jsem postupovala pomalu do kopce, výhled na podhůří Krušných hor, Teplice, Milešovku a České Středohoří dneska tedy nebyl nic moc...Mraky, nízká oblačnost, ale zato na plošině, kde je jen louka, stojí cirkus.
Já na cirkus moc nejsem. Vadí mi drezura zvířat, zvlášť malých psíků, pojídajících např. piškoty z pusy "krotitele"...A ani na akrobaty nejsem moc zvědavá, vždycky je sleduju se zatajeným dechem...kdy, nedej bůh, spadnou....zavírám oči. A klaun mi taky nic neříká. Ale je spousta lidí, co to milujou a dětí, které taková zvířata moc normálně nevídají....



No a tam jsem přešla na druhou stranu dvouproudové silnice, tam, co na přechodu zabil řidič babičku, která vedla dvě děti....Hrůza, jak lidi v autech někdy spěchají...


Tady mě zaujal kmen stromu...A odtud to mám už jen kousek domů, doprava a jsem tam.
Pan Há šel po nákupech, já peru zimní bundy, doufám, že už je nebudeme potřebovat a vařím...
Tak zatím....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...