pátek 27. března 2015

...právě jsem

došila babuláka podle Ajky . Je tedy jiný, ale princip byl stejný....

Trochu jsem se potrápila s Minky....Znáte to, na začátku jsou dva identické díly a když to sešíváte, vždycky je jeden větší, hihihi...Ale u babuláka jsem si z toho nic nedělala...uši mu nestojí, ale klinkaj se, udělala jsem mu pusinku, aby se to dítě zamračeného nebálo....
Snad ho tím nevyděsím...


Jinak se tu trochu protrhává obloha, ale je to asi dočasné. Půjdu uklidit v šití, žehlicí prkno, žehličku, už nic šít tak 10 dní nebudu.
Ale to mi nebránilo v tom, objednat si pár kousků látek.


Ta barevná snad na deku Ondráškovi, váhám mezi auty a námořnickou. A v balíčcích něco látek, které použiju na šití kapsiček apod. v létě na domku, na vánoční trhy na fakultu.
Pan Há se divil, že tak malé...ale metr bych si nekoupila, protože by mi bylo líto peněz a kousky užiju vždycky. Musím si je otevřít a prohlídnout, jestli pěkná není jen ta první. Je to můj první nákup u Domu látek. Uvidíme....


Zase se setmělo, mračoun  jako hrom...
Hezký večer všem.

2 komentáře:

  1. Jé, ten je suprovej, na jedničku! Nakoupila jsi taky dobře, ani jsem nevěděla, že se tam takové balíčky prodávají .... musim kouknout, nějaké dětské by mi bodly:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, koukej zase něco uvařit nebo takhle pěkného vymyslet, ať mám CO opisovat...díky...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...