neděle 29. března 2015

...nejsou tak naducaní,

jak by potřebovali, ale co nadělám. Zjistila jsem totiž, že už nemám ani gram kuličkové výplně do polštářků, všechnu jí spapal babulák...Tak jsem musela improvizovat. Moji zajíci jsou buď měkoučcí....nebo vypadají jako " ragoví "....ale co....mě se líbí.Taky světlo nic moc...Chjo...


Ještě, že existuje internet a virtuální kamarádky. Dneska jsem opisovala od Jany Malaníkové a taky trochu od The Little Fabric blog. Děkuju oběma.
Tohle je poslední zápis z domova, několik dní budeme u dcery a spol. v Olomouci. Tak pa.
Hezký zbytek víkendu všem.

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...