sobota 28. března 2015

...jen pomalu,

práce kvapná, málo platná....To myslím na zabalení věcí na cestu........

Ve volné chvilce trochu vyšívám, už mám jen kousek švédské utěrkové látky, tak jsem si připravila dva kousky jiné vyšívací látky, jmenuje se  Monk´s cloth a je taky vhodná k švédskému vyšívání, hlavně ubrusy, přehozy a deky. Ale to se asi musí vyšívat silnější bavlněnou přízí ???, možná by stačila i Sněhurka, ne, já vyšívám plnou mulinkou a mohlo by to být silnější.To je tak, když jsem nenašla žádné návody na toto vyšívání, myslím v češtině. Ani v angličtině nic moc, hlavně švédsky...Prostě samouk..Takhle jsem začínala i s patchworkem...
Tato látka se musí před prací obroubit, je volně tkaná a nic by z ní nezůstalo...a vyprat. Já si ustříhla a připravila jen takové dva obdélníky.V současné chvíli mám už o kousek víc...



Venku bylo ráno pěkné světlo, teď ještě taky, ale holt už od zítra bude zase tma.. v noci nám nastává letní čas....
Hezký večer všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...