úterý 24. února 2015

..zase trochu vzrušení

do života důchodců, hihihi.

Ne, že by pečení chleba bylo takové vzrůšo, ale zase jsem ho chvíli nedělala, tak jsem byla ráda, že se povedl, pěkně kynul, nespadl a byl dobrý...


Znovu mi začala kvést oliva, dokonce má miniaturní plody...


A tady hotový chleba s kytkou za 14,90 Kč z Alberta, byla tam, chudinka, pěkně uschlá a svěšená. U nás se jí líbí, má hodně světla, teplo a vodičku...


První procházka s vnoučkem po příjezdu, jedna z mála secesních budov ve městě, tato patří Zdravotnímu ústavu.



Zase v parku...


Rodinka, máma kojí, otec dělá se synkem letadlo...v pozadí škola.


Jezírko uprostřed parku potřebuje vyčistit, ale tohle bylo kvůli vlnkám a třpytu. Za hodinu už pršelo.


Ušily jsme několik vlaječkových girland, už jsou připravené jít z domu...



Zátiší, co jsem vytvořila v pokoji, vévodí mu medvěd od Jany K.K., koupila mi ho dcera v Olomouci v jednom obchůdku s prý moc sympatickou paní prodavačkou, když jsem jí opěvovala stránky mladé grafičky na internetu...


Nový stolek, drážďan, "auto, které se dědí"... Pišlícká reklama v LeoExpresu.... a destička od 
Zuzy  Na kopečku.


...a zbytky dalších rozkramařených věcí...oblepená madla u šuplat...


Tak a jdu péct perník, ten chce dcera...a štrůdl, pro pana Há.
Hezký den a brzy na viděnou..

2 komentáře:

  1. Taky jsem dneska pekla chleba, asi tak třikrát větší:-)))
    Drážďany jsou krásné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chleba jak kdy postačuje, nám dvěma vydrží dlouho...s mladýma je večer pryč...Jinak jsem utahaná, chození s kočárkem mě dneska dorazilo...a co ty, ty už máš trénink z minula...Hezký den...

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu