pondělí 5. ledna 2015

...trocha od všeho,

šití, lenošení, čtení, TV...


Zleva nahoře všem známý Basket neboli košík, ještě mu musím přidělat ucho, vedle něj Calico Puzzle, 
dole zleva Buzzard´s Roots, otrocky přeloženo jako hnízdící káně....,
vpravo dole Bouquet neboli kytice, zase známé.
Některé bločky jsou mi známé, ale dost jich je neznámých, asi jsem psala, jak vznikla tato vzorová deka.
V roce 1920 posílaly farmářské ženy do časopisu svoje nápady a ty byly zveřejněny. A podle nich vznikaly další a další Samplery....
Začala jsem od prvního v pořadí, ale protože jich budu dělat / asi / jen 50, budu vybírat. Mám jich 12....zatím.
Musím to všechno uklidit a srovnat, zítra už nešiju, dopoledne mám běhání...pan Há pojede zkontrolovat domek, hodně nahoře sněžilo. Odpoledne budu chystat věci a ve středu jedeme k mladým do Olomouce. Takže bude míň času a možnosti blogovat, vezmu si i tablet, kdyby byl počítač obsazený, hihihi...
Takže, brzy ahoj...všem hezké dny....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...