úterý 27. ledna 2015

..tak toto už je

zima, na vsi nahoře u nás prý zimoucí....fujavec a závěje. Zítra uvidíme.

Tady ve městě se to dneska taky pěkně honí, sněží, ale chvílemi sněžoprší...Ale je momentálně bílo. Já se nenudím. Začala jsem s tím vyšíváním, mám ušité dvě utěrečky...velikostí... a malou prostírku na stolek, co máme ještě v Olomouci a k nám přijede asi poslední týden v únoru.

Tohle jsou mé první pokusy. Musím se podívat na YT na nějaká složitější videa..Zatím mě to baví.


Našla jsem mezi látkami kousek v ruce vyšité, tj. nastehované, látky. To jsem dělala v létě na domku, kousek zbyl, tak jsem si ušila  nový obal na menšího Kindla. Jen nesmí moc přibrat, je mu tip ťop....Látky bylo opravdu jen kousek, asi jsem neměla dávat měkkou výztuhu  i do podšívky,proto se to smrsklo. Kdyby tedy časem přibral, hihihi, tak to vyndám...
Ale gumičku má pěknou.



Dopoledne jsem, kromě vaření, přesazování několika kytek, ještě taky bloumala na netu. Tam je pořád něco nového. Objevila jsem blog  http://destashification.com. Ta žena je fantastická. Hledala jsem si nějaké návody na švédské vyšívání , ona jich má na svých stránkách několik. A kromě toho šije oblečení, doplňky, patchwork, plete, háčkuje, vyšívá, vaří. Stojí za to se k ní podívat.
Já ani nevyperu potah na žehlicí prkno...stydím se...hihihi.
Tak a jdu si udělat kávičku a něco si  přečíst. Zase se setmělo a sněží.
Hezký večer všem.

2 komentáře:

  1. U nás bílo ne, u nás jen zima a mráz ... ale i tak jsem se dnes prošla k řece, kachny měly radost, spořádaly celou vánočku.-)))
    Ručníky supr!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás taky černo, ale na vsi bílo, prohrnuté cesty...juj, tam se i lyžuje a sáňuje....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...