neděle 4. ledna 2015

...jak na Nový rok, tak po celý rok....

A život plyne...
Nové je jen poslední číslo na letopočtu....


Často nepodléhám nákupům na různé "body" sbírané za nakoupené zboží, spíše je pak rozdávám kolem...ale tentokrát jsem si nechala od pana Há koupit v Kauflandu tento přístroj. Nikdy jsem ho neměla, dodnes dělám sníh a piškot ručním šlehačem ještě z endéer...nebo na domku bouchacím šlehačem, vyfotím jindy, hihihihi...Takže ho vyzkouším na michání kostiček a mletého masa s vodou a solí na vaření šunky...



Protože nedovedu sedět u TV s prázdnýma rukama, uháčkovala jsem na Silvestra a Nový rok tyto čtyři prostírky....


Toto by měl být obrázek pro YARN ALONG 7. Kuchařku mám už delší dobu, chystám se toto jaro na očistnou kůru, už jsem jí jednou držela a cítila jsem se moc fajn. Ale jsem slabá povaha, nevydržela jsem "druhé kolo".


Nové bločky na deku Farmer´s Wife  Sampler Quilt.
Zleva nahoře: Autumn Tints, Bat Wing, Box, Big Dipper
Zleva dole : Attic Windows, Basket Weawe, Birds in the Air, Bowtie


Dneska nic moc, dopoledne jsem vařila a koukala na digitalizované matriky, potřebuju doplnit nějaké informace v rodině pana Há před psaním a vkládáním fotek a informací do knížky Babičko vyprávěj....
Dostala jsem jí od přítelkyně Jany k narozeninám a slibovala jsem si, že začnu, až ....budu doma....
Počasí se tu honí, chvílemi nízká oblačnost, která je nad horami, skápne nějakou vodu i u nás dole. Občas sluníčko a pěkně to fouká. Mluvila jsem s mamkou, na vsi fouká hodně a poletuje sníh, je tam zima, myslím jako roční období....hihihi....
Přeju všem hezké další dny a tomu, kdo musí do práce...ať se dílo daří...


2 komentáře:

  1. Mám podobnej, je dobrej:-))
    Bločky vypadají dobře .... móc dobře ..... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale je to pro mě práce titěrná...Hezký den....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu