čtvrtek 29. ledna 2015

....dnes byl den

kultury, kterou jsem si zase po dlouhé...delší...době okořenila život. Filmy.
Včera mi nějaká poznámka v TV připomenula přistěhovalectví do Ameriky ze všech zemí Evropy i Asie. A tohle téma já mám ráda, protože mám ráda "historické"romány. V posledních letech mi dost utkvěl  Vilhelm Moberg a jeho tetralogie o švédských emigrantech do Minnesoty.
Napadlo mě hledat, jestli někde na netu nejsou tyto knížky jako elektronické. Měla jsem je půjčené, asi 2x, z knihovny. Nejsou. Zato jsem v České a Slovenské databázi filmů našla odkazy na dva filmy, natočené podle nich, Vystěhovalci a Nová země . Tak je jasné, že jsem měla o zábavu postaráno....
Jinak jen trochu vyšívám, čtu a domácnost.....že.

Hezký zítřejší den i celý víkend všem.

Max von Sydow












Liv Ullmann

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...