pátek 30. ledna 2015

...bílá, bílá, bílá,bíláááá

komu by se nelíbila....

Ráno jsem byla na malém nákupu a tak jsem se trochu prošla i parkem. Je to div, když je tu tolik sněhu, čisto a ticho.









Cosi jsem nesehnala, radši jsem zajela do města. Domů mi pak před nosem ujel trolejbus, než bych se honila ulicemi, zašla jsem do parku u polikliniky. Známého svými drahými lavičkami....







 Socha obětem komunismu.



Takhle pěkně mi doma kvete květinka, a voní...


Odpoledne jsem se nějak bezcílně  motala po bytě, nakonec jsem skončila u TV, na kterém jsem si pustila koncert Joshe Grobana na DVD z roku 2004, už jsem ho dlouho neslyšela a neviděla...
Pro toho, kdo ho nezná, nazpíval, mimo jiné, několik melodií k filmům, asi nejznámější je k Polárnímu Expressu. Taky se objevil v několika dílech Ally McBealové.




Zítra zase o něčem jiném. 
Hezký víkend.

2 komentáře:

  1. Ach jo .... nechceš mi trochu sněhu poslat? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda bych...snad dneska ??? slibujou 20 cm....hezký víkend...

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...