středa 31. prosince 2014

...poslední den roku 2014

je bílý, ale i mlhavý a poklidný.
Včera jsem dost pracovala na mé háčkované dece. Snad ještě nikdy jsem nedělala nic tak bláznivě barevného, jednou malé dceři svetřík ze zbytků pořád hladce, byl takový nadýchaný, ale nemám, bohužel, žádnou barevvnou fotografii. je to možné ???

Vnímám barevný film do fotoaparátu někdy v roce 1979, to ale ještě nebylo běžné...My s panem Há jsme fotili malou Miládku jen na černobílé, ale postupně i na barevné fotky, po roce 1989 už to bylo normální, raritou byly spíš černobílé fotky. A tedˇ? Můžeš si na pc fotku přizpůsobit, jak chceš, barevně upravit, změnit na černobílou, sépiovou atd., atd.

Tak a dneska jsem si jí vyfotila. Má svoje chybky, ale je moje a udělala jsem jí docela v rekordním čase...





Jen poslední řadu jsem udělala jinak než Attic24. Přestože byly příze stejné značky, některá byla jinak upravená, pevnější a některá volná a háček jí "cuchal" při protahování nahozené příze očky. Tak jsem pak zvolila jiný lem, ale líbí se mi. Deka i lem....hihihi...

A když už jsem u toho háčkování, tak ještě Yarn Along 6:

Pořád něco čtu, vracím se k oblíbeným...Nemůžu sedět jen tak, s rukama bez práce. Tak jsem začala dečky podle Jany na Mé malé radosti...
Projížděla jsem dneska blogy mé oblíbené, i ty náhodné a skoro každý rekapituluje minulý rok. 
I pro mě byl rok 2014 různorodý. Kulaté narozeniny, odchod z práce, delší pobyt na domku, sžívání se nás s panem Há ve všem bok po boku celé dny....Ale hlavně tím nejdůležitějším, čehož si všiml i strýček Google...
Ano, náš vnouček Ondrášek....



Přeju všem hezký dnešní den, pohodu, ale i veselí a zábavu.
Hlavně ale po půlnoci jen ten nejkrásnější, nejpohodovější a vůbec nej...rok, jaký kdy byl....a pak ty další, samozřejmě.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu