sobota 6. prosince 2014

...byt se naplnil

květinami....
V pátek bylo nad nulou, nehrozilo náledí a tak jsme s panem Há vyjeli autem na domek. Konečně dovézt kytky, poslední věci ze špajzu a zavařeniny. Vše splněno, včetně návštěvy u mojí maminky, oběd s ní a pak zase cesta do města. Zvládla jsem to obstojně, dokonce jsem zajela na parkoviště a pak i vycouvala, když jsme odnosili všechno do bytu a vezli auto do garáže...Prostě jsem po 20ti letech neřízení zase začátečnice...

Dovezla jsem domů i kamélii, zjistila jsem, že už má poupata, usadila jsem jí na schůdky z Ikea v ložnici, tam netopíme...Koukám, že má uprášené listy, no, otřu je...

Police v kuchyni je zase plná, bylinky jsou i na lednici..
Nejdelší muškáty jsem dala na skříňku, kde mám normálně keramiku, až dokvetou, tak je ostříhám a zakořením nové, výhonů mají dost.
Koukám, že jsem neobrala suché listy na anginovníku, tenhle je ze semínek, za chvíli na to půjdu...
Kyblík s chvojím se stal putovním, je dál od topení, aby nezačal brzy opadávat. Koukám, že je vyfocený i další malý dáreček, připravený do týdne.
Včera večer jsem si nakreslila a vypočítala spotřebu na zateplení  na konvici s čajem pro mou maminku k vánocům. Ještě jsem vybrala látky a nastříhla. Tak to mám nejradši. Druhý den už jen šiju a žehlím. A někdy párám...Byly to jen kousky látek, musela jsem hodně přemýšlet, na lemování prostírek ? chňapek ?? už byly jen kousíčky, tak je to trochu ošulené....
Včera chodil Mikuláš, ale u nás žádný nebyl, ani jsem neviděla. Tady v domě snad ani nejsou malé děti....pomalu jen my, důchodci a pár padesátníků. Nad námi někdo rekonstruoval byt, ale nikdo tam není ??? a mladý soused odnaproti tu taky pořád není...Je tu ticho...
Jdu na kafíčko, které mi pan Há uvařil.
Hezký večer a zbytek víkendu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu