pondělí 3. listopadu 2014

...musím si zase trochu popsat

na blogu, protože mi to chybělo.

Dneska jsem vstala, upekla koláč, vyprala jednu pračku, teď druhou...Poklidila a s kávičkou si čtu u svých oblíbených virtuálních kamarádek...ani to neví, že jsou...hihihi.
Mezi nejčerstvějšími je i  Barbora G., http://www.bgphotography.cz/, na kterou jsem kdesi v létě narazila a přidala mezi oblíbené. Mladá, šikovná, s nadhledem a vkusem. Její blog je zase něco jiného, než jsem dosud sledovala, ale líbí se mi....Právě má na svém blogu soutěž o fotografie. Mnohé jsou dost zádumčivé, ale i to se mi líbí...Má v Blansku momentálně výstavu, tak, kdo to má kousek, zajeďte, bude ráda...

Včera jsem nakonec udělala jednu hvězdičku podle Bellet, z jejího vánočního čísla Marina Quilt.
No, na fotce to moc není vidět, na červeném podkladu jsou cípky hvězdiček, jeden je jen červený, musím najít jinou, víc pravidelnou látku. A budu dělat další...
Bellet je dobrá učitelka, na rozdíl ode mne je velice pečlivá a trpělivá. Škoda, že bude na jaře končit. Ale zase, na druhou stranu, pro nás šičky udělala spoustu práce, moc nás toho naučila a určitě potřebuje i trochu klidu pro svůj život, takže zatím jen takhle...moc děkuju....


A takové je u nás počasí. Na mnoha blogách je slunce, nádherné podzimní fotky a tady už několik dní mlha, nízká oblačnost a ponuro.

No nic, jdu na koláč.....hihihi.....a něco dělat.
Hezký den.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu