neděle 21. září 2014

...a je po

víkendu, co tu byli naši mladí až nejmladší. Uteklo to, ale byla to opravdu jen krátká doba.

Bylo to moc hezké, být zase všichni narvaní v malém bytě, jako za starých časů mi připadá tahle fotka, naše dcera totiž taky takhle ráda uklízela....Mám někde fotky, ale nechce se mi nic rozhrabovvat, protože bych se od toho pak nemohla odtrhnout...

na stole příprava na knedlíky se švestkami a kulajdu z lišek, co jsem koupila na trhu.

Včera po obědě jsem jela s vnoučkem ven já, babička Tonička nám totiž volala, že jí není dobře, kašle a bolí jí v krku, měla strach, aby to nechytil Ondráš...Tak jsem rozdělila úkoly...dcera přepisovat a kontrolovat dizertační práci, zeť ať si dá 20, aby nebyl na řízení domů unavený...a pan Há taky 20, aby se pak mohl starat o vnoučka...A sama jsem šla ven, skoro 3 hodiny jsem drncala s kočárkem, z toho 2 hodiny spal...


Přišla jsem domů se začínající bouřkou a místo odpočinku jsem ještě, za pomoci dcery, která byla ráda, že může pryč od počítače...upekla koláč ze zbytku švestek...


První strávník u stolu.


a spokojenost sama....


Mladí po obědě odjeli, už jsou blíž k domovu než k nám....Já zabalila věci, ale protože začalo pršet, sedla jsem si sem....Ale už je zase klid, tak končím, vypínám pc, kontroluju okenice a zámky, hihihi...a jedeme na domek.
Všem přeju hezký zbytek výkendu a ....tak dál.....


1 komentář:

  1. Koukám Miládko, že si užíváš:-) No, mě to za pár měsíců čeká taky:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se ...