neděle 24. srpna 2014

chladná neděle

začala ruční prací, dodělala jsem  kočičku z Ona ví z čísla květen červen 2014.
No, obličej se mi moc nepovedl, ale  mně je milá...

Tak  a   jdu   vařit.  Dneska   dělám ossobuko, maso koupené v  Petrovicích  ,  na hranicích s Německem, obchod koupili   Němci, ale  řezník a personál jsou  Češi. Tolik litrových a  větších  lahví s českým  tvrdým alkoholem  není normálně  moc  v obchodech  vidět.....
Teď  jsem mluvila  s dcerou, v  Olomouci je tepleji..jdu vařit atd.
Odpoleedne půjdu ven na  delší procházku,  venku   se  vyčasuje...


2 komentáře:

  1. Supr kočka Miládko. Obličej dobrý, nechtěj vidět jak by to dopadlo u mě :-D:-D
    U nás taky chladno, radši bych tropy, třeba až do vánoc:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy hice moc ne, ale 23-25 by mohlo být celoročně....
      U nás teď jen 9....hezký večer...

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu