čtvrtek 1. května 2014

...první máj, lásky čas,

ale co to vlastně znamená ?
Jsem dneska doma, ale moc mě to netěší, v práci bych tu migrénu, nebo co to je, překonala prací ...Doma si jí nějak víc uvědomuju.
Včera jsem byla plná aktivity a chutě do práce a dneska jsem jako moucha....
Tohle všechno jsem si vybrala, nařezala na šití....


Minulý týden jsem dodělala povlečení na postele, úmysly s látkou byly původně jiné jiné....ale nakonec jsem pro ně smysl našla. Jen holčičí je růžová, klučičí modrá a spodek a polštářky jsou světlé hvězdičky na šedé, mimochodem 1m x 150,0cm  za 50,0 Kč.... Objevila jsem totiž pěkný e-shop s látkami, navíc s velmi příznivými cenami.


A takhle to od dopoledne u nás vypadá, před chvílí byla bouřka a lilo. Po kopcích ani památka.


Při pohledu z okna na kopce jsem zjistila, že máme před  domem nové stromky.
Před všemi vchody je pěkná parková úprava, jen u nás "museli" pokácet smrk a břízu - stížnosti sousedů se stíněním. No a najednou koukám, že před námi jsou dva nové  a před třetím  vchodem taky dva...
Nechodila jsem několik dní spodním ? předním ? vchodem, dělají tam dlažbu.


No a to je pro dnešek vše, mluvili jsme s dcerou a vnoučkem, sledujeme na monitoru jeho pohybové pokroky...je mu už půl roku...
Zítra do práce, potom mám dovolenou a přijedou....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu