neděle 9. března 2014

...vidím to dobře...

Myslím s námi dvěma doma. Pan Há už tolik nenaříká...teplota poklesla, asi den dva a bude fit. Já měla těžší noc, ale je mi už docela dobře. Dopoledne jsem dokonce zaskočila na malý nákup, vařila jsem, dělala nějaké drobné dodělávky na ušitých polštářcích a připravila jsem si nové, k nové sedačce za měsíc...cca...
Jinak jsem si dopoledne prošila ukazovák na levé ruce. Nějak jsem se zamyslela a udělala jsem dvě věci najednou a hup...jehla byla v prstu..No, snad se výsledek bude líbit i s kapkou krve.....hihihi....ne, látka je čistá, to bylo jen zmatení myslů při přípravě stroje.


No a tohle je moje dnešní práce.


Venku je sluníčko, ale jen 8 stupňů, trocha smogu. Snad bude příští týden hezky, to už , doufám, budeme oba fit a pojedeme na domek. Neženu se tam, protože náš starý kameňáček potřebuje hlavně větrat, vysoušet a prohřívat...a na zahrádku je tam ještě chladno...pro mě.
Hezký den.

1 komentář:

  1. Miládko prošité prsty příště prosím neukazovat!:-D:-D
    Ty dinosary mám doma taky, nevím co z nich:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...