pondělí 24. března 2014

...opisování....

Dneska jsem opisovala z netu.
Blok podle Jenny.
http://www.youtube.com/watch?v=sHV-x4e500s&feature=em-uploademail

No, šlo mi to, než jsem si začala vymýšlet a přibyly problémky......Jenny dělá jen ty první obličejíčky k sobě, různé barvy a pak to složí do deky, vyvzoruje.
Já spustila experiment...kdybych přemýšlela, šla jsem její cestou....
Nařezala jsem si 6 stejně velkých čtverců jednobarevných a 6 barevných - dvoubarevných.


sešila jsem je dokola


na jednobarevné jsem udělala úhlopříčky obyčejnou tužkou


pomocí malých nůžek jsem udělala dírku jen skrz jednobarevnou látku a nůžkama na látku jsem prostříhala od středu úhlopříčky k rohům


vyžehlit švy, rozžehlit cípy do nových čtverců, tím Jenny končí, že...ne já....


z barevné látky jsem ustříhla čtverce o maličko větší než ty rozžehlené


našpendlila a sešila dokola, látky líci k sobě, že


po ušití opět úhlopříčky  tentokrát na barevnou


prostříhnout, vyžehlit


no a tady jsem objevila chybu, chybí mi tam látka, jen se dvěma čtverci na začátku se to možná ??? přehlédne, ale pak to nesedí na špičkách...chybí tam  patkový lem.......
 Nakonec jsem udělala už jen 5 velkých jednobarevných čtverců, protože mi látka nestačila...a ušila jsem poslední spojení čtverců líci k sobě, pak na jednobarevce úhlopříčky a rozstřihnutí po nich..


Takže mám 5 takovýchto bloků, něco té barevné, tedy víc něco, okolo 1 metru 150,0 cm šíře.
Asi z toho nakonec bude střed ubrusu a okolo bude ta barevná...dvoubarevná.
Konec experimentu...

2 komentáře:

  1. Ale vypadá to dobře Miládko!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, tak to znám. Člověk si občas zkomplikuje život. Ale určitě to dotáhneš. Těším se na výsledek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu