pondělí 24. března 2014

...mokro, výše sníh....

....podle projíždějících aut v ranních hodinách. Je odpoledne a na severu od města se čerti žení....

Dneska pošta doručila židličku, koupenou přes Aukro, pro vnoučka O.
Jako dárek k ní byla knížka ze studia, které Tereza má, http://www.studiotrnka.cz/.
Jsou tam nejen knížky pro děti, ale spousta jiných věcí, mě nadchly kuchařky, "antikvariátní" sešitky..


No a aby toho nebylo málo, těch radostí, přišly mi vlny od Vlněných sester.


Jsou to jen ta dvě klubka v popředí,, bílá je dečka...a to zelené je zbytek od háčkování síťovky, nějak se to připletlo.

Jdu něco dělat.
Hezký večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...