neděle 16. února 2014

...večer lilo, dneska je listopad...

Včera pršelo jako o závod, kapky klapaly o parapet jako v největší jarní či letní bouřce. Dneska je celý den zataženo, nebem se honí těžké ocelově šedé mraky, ale tady ve městě nespadla ani kapka, zatím.

Mám pohotovost, tak jsme doma, dospávám deficit, ale asi ho nedospím...pak vařím, peru, maličko žehlím...ale jen když šiju a mám vyndané žehlící prkno....
No a trochu šiju.

Včera jsem objednala dalších několik látek, hlavně vzorované minky na deku pro vnoučka, pak nějaké kuličky do polštářků a výplně. Ty tady ve městě sháním dost špatně, v dobře zásobeném obchodě s látkami nemají moc velký výběr výplní. Nebo přijdu pozdě a šičky vykoupily ?A můj oblíbený obchůdek pro patchworkářky asi děvčata zavřela, asi neprosperovaly. Jednak byly dost daleko od "centra dění" a pak, kdo dneska šije ? Jen blázni....
Já dělala  plány, co ještě musím ušít do práce " na rozloučenou", než definitivně odejdu...a tak ještě další tři kousky látek - podle povahy děvčat....hihihihi.
Ušila jsem ještě dva polštářky k těm včerejším, když se mi líbí nějaká látka, tak si jí koupím jen 50 cm, a čeká na inspiraci, co z ní ušiju...A když  pak na ní dojde, potřebovala bych jí o maličko víc...Asi budu muset začít kupovat 60 cm. Tak jsem u těch druhých polštářků trochu improvizovala, ale líbí se mi to.Na rubu.


A tady jsou všechny pospolu....


Ty dnešní jsem šila jako rychlé letící husy. Jednak jsme to měly v kurzu u Bellet a pak mi kamarád YOU TUBE poslal několik upoutávek...a mě se ta jedna líbila....




Já pravidelně "odebírám" mou oblíbenou Jenny z MSQC

A pak taky oblíbené vaření se psem...

Tak a je tma.
Dobrý večer všem.
Pa.







1 komentář:

  1. Koukám Miládko, že máš nakupovací období:-)))
    U nás je to s galanterií stejné.... zamrzli v pravěku:-D:-D ... a máme tu jen jednu:-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu