čtvrtek 30. ledna 2014

...všechno a nic....

Tak si trochu  připadám. Už chodím do práce, ale pak jsem tak zmožená, že nic moc doma neudělám. Trochu háčkuju, maličkosti na šití, nějaké správky, ani nečtu, večer sedíme s panem Há u pc a povídáme s dcerou a občas vidíme i malého....a je den pryč.
Venku je konečně zima, sníh, namzlo, jen silnice jsou přesolené a mokré a pak se tím zašlape i ten bělostný sníh na chodnících.
Mám ještě celý tento týden pohotovost, tak jdu z práce hned domů, po nákupech chodí pan Há...já jen vařím a odpočívám.
V pondělí přinesla nová kolegyně Silva moc dobrou buchtu, nechala jsem si napsat recept, tak ho sem napíšu...kdybych náhodou ten papírek někde zašantročila, tady ho najdu....

Koulovačka na plechu.

220 g polohrubá mouka
150g cukr
30 g kakao
1 prdopeč
125 g másla /Hera/
2 vejce
Vypracovat těsto, dát do lednice ztuhnout,do formy pečící papír, na to vykoulet z těsta kuličky a rozložit po dně.
Polít "zálivkou" :
750 g tvarohu
125 g másla /hera/
200 g cukru
2 vejce
1 vanilkový cukr
1 vanilkový puding prášek
Vše smíchat a nalít na kuličky.
Péct cca 40 minut při 180 st.C.

 Silva říkala, že do manšího pekáčku nebo dortovky stačí změnit poměry na dva tvarohy.
Bylo to moc dobré, lehké a kupodivu ani ne moc sladké.

Tak to byl můj gastronomický zážitek tohoto týdne.

A protože nemám žádnou aktuální fotku své práce..tak posílám jednu taky aktuální, co jsem od kohosi dostala v mailu...Foto dnešní uspěchané doby.





Větší štěstí na cestách....
Dobrý den, dobrou noc všem.

2 komentáře:

  1. Já bych chtěla vidět foto toho moučníku..... no ale asi mi nezbyde nic jiného než ho upéct, když ho chci vidět:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. hihihi.....až příští týden.........

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...