pátek 10. ledna 2014

Jasno, ale pomalu se to blíží....

Dneska je jasno, dokonce sluníčko svítí jako o závod.

Na přistávací ploše nemocnice se usadil jako veliký čmelák náš vrtulník, budeme někoho zachraňovat....


Ráno čisté nebe se začalo pomalu plnit mračouny.


Snad tedy začne zima, se sněhem, který na chvíli přikryje spousty a spousty psích bobků na hnědé trávě....
a milosrdně ukryje i spoustu jiného "bordelu", co okolo sebe naházíme cestou do práce, z práce, na vycházce bez dětí, s dětma...večer, když jdeme s odpadem a hodíme ho mimo popelnice.
Včera jsem při pohledu z okna uviděla vedle silnice na trávníku naditý modrý pytel, asi někomu za jízdy "vypadl" z auta....
To mi připomenulo článek na jednom mnou sledovaném blogu : http://lucieliving.blogspot.cz/2013/12/na-smetisti.html
Při čtení jsem se styděla, přestože já doopravdy nikdy nikde nic nevyhazuju....a tak jsem vedla i výchovu....

A  tak za odměnu, za výchovu a poddajnost při ní...., posílám v malém balíčku dceři předčasně dárek k svátku....8.2. Moc se mi to líbí, působí to tak trochu ekologicky....karafka na smetanu od http://www.bellarose.cz/


Tak a pro dnešek zase dost....řekla jsem dost......hihihi.....
Dobrý den a dobrý večer všem.

2 komentáře:

  1. Co jsem dneska četla předpověď, tak prý sníh jen někde v horách na severu .... snad únor bude lepší .... aspoň na jednoho sněhuláka:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. JJ, ale dneska ráno sice nula...ale skoro jasno, kam ty mračouny šly ?????? asi k vám.....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...