neděle 27. října 2013

...trochu slunce....


Dneska jsme vyjeli na domek....
Cestou k babičce...tj.mojí mamce, mladá rodinka pouštěla dva draky, bílý mamince pořád padal, táta se synem měli černého dravce....


Rybník měl klidnou hladinu, i když u nás na domku to fučelo dost.


Cestou od babičky převažuje hlavně hnědá a žlutá, nebe už se malinko kalí....



Pohled do vnitrozemí....


Ostříhala jsem trochu suchých klacíků, listí je všude, ale ještě opadává.Pohrabeme příští týden.




No a doma pak taky fofr, uklidit přenosku plnou muškátů, do špajzu v mezi patře odnest větvičky ze stromů na výrobu dušičkových věnečků....atd,atd....
No a je tma.
Tak jo.
Pa.

3 komentáře:

  1. Taky jsme dnes makali na zahradě:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem nadšená,úžasné!Ahoj,zdraví tě Denková.Občas hledám nějakou inspiraci na ruční práce, nebo jak říkáš, potěšit oko a duši a načerpat energii.No a tím pádem jsem se nějak dostala na tvůj blog.Úžasné!Jak já závidím!Závidím ten tvůj elán pořád hledat a zkoušet nové.A potom o tom vtipně psát.A to spřátelení s počítačem!Prostě máš můj obdiv.
    Moc vám přeju babičkovství,je to príma.Už se vám to všem blíží.Doufám,že mi dáš vědět!!Moc tě zdravím,hodně pozdravů i ,,panu H''Dana




    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu