čtvrtek 5. září 2013

...že by babí léto?.....

...už to tak bude....
Pan Há odjel na domek, už se doma nudí, když ho na zahradě čeká sekání trávy atd., atd....
Já mám pohotovost, tak radši mlčím...
Byla jsem si na poště pro balíček a cestou jsem přemýšlela, co tam řeknu, zase mi do schránky dali papírek, že nikdo nebyl doma...a tudíž si mám balíček vyzvednout na poště...
Přemýšlela jsem o tom, proč jde někdo dělat pošťáka, byť v autě..., když ho nebaví doručovat balíky, kvůli kterým jezdí v tom autě....Asi proto, že je to jediná práce, kterou sehnal ?? Ale tím nedělá poště ani trochu reklamu...Ale asi je jim to tam všem jedno!
Dostala jsem mail, a pak i SMS, že převzali k dodání balíček...mail, kdybych chtěla změnit doručovací adresu...není to směšné, když to nepřivezou ani na tu deklarovanou ????...Na adrese v mailu, kde se dozvídám, že můj balíček bude dodán odpolední poštou...Pan Há trčí doma, místo aby jel  "na vzduch"...a pak se dozvím, že nikdo nebyl doma a stejně jedu na poštu...proč všechny ty maily a SMS...i to stojí peníze...
A na konci je jedinec, co ho ta práce asi nabaví a všechno to odveze na poštu a basta !
Nakonec jsem nic neřekla, pán za okýnkem na poště byl velmi vstřícný a slušný...a mě se nechtělo ani jemu ani sobě kazit den....A stěžovat si na vedení....hihihi...to už jsem 2x zkoušela, ale odezva žádná...prostě, až teď nastoupí k vládě komunisti...a spousta lidí si to přeje.....bude všechno tak,jak to má být....hihihi......
Jsem asi pěkně hnusná, ale vždyť my si ani nic jiného nezasloužíme....
Fuj, ani nevím, jestli to budu publikovat..Ale jo, na nic si nikdy nehraju, tak proč bych si jednou "nevylila srdce"....
Venku je krásně, slunce svítí, je i teplo.
Nejsem ráda v bytě sama, tuhle jsem pochrupkávala u detektivky a když začal po reklamě film, volala jsem : Honzo...a on byl na domku...Pak nemám mít depku, co...
Dneska se mi povedlo vyfotit kvítek anginovníku, minula byl větší, ale taky pěkně máznutý...


>

To je na kytce od mojí maminky...


No a co jiného optimistického????
Objevila jsem pěkné stránky se spoustou různých maličkostí, ale nejvíc mě tam zaujaly pekáčky...takový jeden jsme měli doma a maminka v něm pekla cmundu....a podobnou bandasku měl tatínek do práce. Moje maminka dělala domácí práci, kromě toho, že se staral o nás děti. Mě bylo skoro 5, když se narodila mladší sestra...pamatuju si, jak maminka kopala nohou do takové nožní páky, předtím ale sestavila 5 kousků plíšků dohromady.. a za takto udělaných 1000  kousků měla  vyděláno 4,60 Kčs.....Ale to bylo za těch komunistů.....že.....



Jsem pěkně protivná....dneska by měl narozeniny můj tatínek, mám tahle data dost vrytá do mozku....
Radši dneska končím...
Všechny zdravím. Dobrý večer, dobrou noc.
Vždycky není posvícení.....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...