pátek 27. září 2013

..týden končí, týden končí, týden končí, víkend začínááááá...

Tak, to jsem si zazpívala, snad jste to z toho názvu poznaly...poznali.... Celý pracovní týden bylo všelijak. Dneska ráno ale superchladno, rosa na trávě pěkně studila, počítám, že někde byl i mrazík. Měsíc zářil a hvězd bylo plné nebe. Ne, nikde jsem po nocích necourala, jen šla v šest ráno pěšky do práce... Tak už je to jasné, podzim je tady... Dneska jsem mluvila s kamarádkou, domlouvaly jsme se na šití deky pro její vnučku, budu tady určitě popisovat návštěvy u ní i práci...

Takhle mlhavo je tady každé ráno, teplota lehce nad bodem mrazu.


Dodělala jsem spací pytel na miminko, ještě nezačištěný, nevypraný, panu Há se zdá malý....


Konečně trochu povedený Happy Hexagon Trivet....ještě mám co vylepšovat, ale tenhle už se mi líbí....do toho posledního jsem nedala jednobarevnou sudou řadu...a všechno to splývalo... Tento už je nasendvičovaný, čeká jen na olemování...


Tak tedy vzhůru do víkendu....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...