středa 4. září 2013

...jsem jako nalomená třtina.....

...jsem řekla ráno, když jsme se sešli v práci....V noci si mě zavolali, tak jsem tady 4 hoďky pobíhala a po druhé hodině ranní se mi už dom jít nechtělo, tak jsem zaimprovizovala a zůstala zase jednou pod střechou zaměstnavatele. Tedy, ty tři hodiny do vstávání byly divné...tvrdá postel, cizí "pachy" povlečení, jiná tma....no, možná jsem měla jít domů.
Ale co, zase změna. Pan Há se tu zastavil, jestli něco neptřebuju ??? a já si, snad, odpočinu dneska. Jestli mě nechají. Je takové divné počasí...asi i lidi více blbnou...
Na mých oblíbených stránkách je nový kaledář na září ke stažení, moc hezký ptáček.
http://blogdelanine.blogspot.cz/

 
Mám moc ráda její obrázky, nejen maluje, ale i dlabe ze dřeva, opracovává kůži a dělá razítka...
Žije v pro mě exotickém Novém Mexiku, je tam spousta divných zvířat,brouků a žouželí, jen ty listy,ohromné a krásně vybarvené, co používá na některé své techniky....
Ale u nás je taky hezky, žejo.....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu