pondělí 23. září 2013

...jak bylo....

Jak bylo včera...docela pěkně, i když proti dnešku nebylo moc slunce. Na domku zima, vlhko, po zatopení fajn.
Byla jsem v lukách na houbách, nic moc, jen dvě. Tak jsem si je vyfotila, protože někdy mívám pocit, že bych si chtěla okamžik nalezení té houby prodloužit.Tak tady jsem si to dopřála, houba, jak jsem jí zakutanou pod trávou v louce uprostřed vsi zahlídla...a houba trochu viditelnější, po odhrnutí jejího okolí...


...A tady je druhá včerejší houba, s tou už jsem takové štráchy nedělala...


Louka je zvláštní, vlhká, plná divných trav. Tohle nevím, co je, působí to na mě jako rákos nebo něco takového. Na koncích to má takové šištičky, bambulky..Stvoly jasně zelené, mají dutinky plné bělavé "hmoty," podobné molitanu...


A o kousek dál plocha několika metrů čtverečních s vřesem...Takovým tím "obyčejným", lesním...


..A trsy ostré trávy rostoucí jakoby ze středu....ne jakoby, ale doopravdy ze středu.
Mičurin tedy opravdu nejsem...


No a tohle je poslední květ gladiol z předzahrádky. Letos jsem si jich, kvetoucích, moc neužila.

 No a bylo po víkendu.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu