pátek 9. srpna 2013

...že by druhý extrém ?? .....

Noc na dnešek byla chladnější, ráno zamračená obloha a po obědě začalo pršet.
No,spíš leje a leje, prostě druhý extrém k minulým vedrům a suchu...
No nic, mám pohotovost, tak se chystám na nějaké ruční práce, dneska mi přišly koženky, které jsem si objednala v úterý....Přišlo to rychle, pěkně zabalené a dobrá, vynikající kvalita...

http://www.tomi-trutnov.cz/



 .......snad mě nechají pracovat doma a všichni budou klidní a konečně se hektické vztahy a reakce lidí zklidní. Bylo toho dost, spousta lidí si sáhla na život, spousta nemocných si musela zavolat sanitku...a to nemluvím o vyhrocených situacích, kdy jeden druhému sáhl na život...Bohužel, i to se okolo děje. 

Radši si dáme něco dobrého, na mém oblíbeném vaření se psam je i toto, chuť si tedy neumím představit...



Dneska jsem opravila dceři jednu tašku, páralo se ucho...Našla látky na podšívku do tašek....vhodnou barevností, uvidíme.
No a připravila si čtverce na dva polštářky pro sestru, musím je dát dohromady, za týden má narozeniny.
A slíbila jsem kolegyni dva polštářky pro její maminku na začátek září...
Takže práce mám v plánu dost.
Hezký večer.
Pa.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...