pátek 19. července 2013

...buď prší nebo jen pálí....

Zvláštní počasí, buď prší a hrozí záplavy...nebo nespadne ani kapka, slunce pálí jako o závod...a zem je vyschlá a všechno bez pomoci vadne...
Dost intelektuálních úvah, několik fotek ze včerejška...
Po práci jsem jela na domek busem, i tam horko a pro mě nedýchatelné sucho.

Zase jsem byla na louce na houbách, tentokrát jsem našla čtyři.


Moje všechny růžové muškáty, napěstované ze dvou loňských kytek, zatím jen jedna je jinak růžová.


Moje šitá taška zažívá zátěžové testy, zatím to zvládá. Na věšáku kytkatá taška z usa, dcera jí tu nechala, budu muset opravit ucha.


Tak a to byl včerejšek, dneska po práci nákup, pustit ventilátor a s jednou oteklou nohou....nic nedělám. Přerovnala jsem látky ve skříni, koukám, že mám sakra málo modrých látek...když je teď budu víc potřebovat.....
Hezký víkend mým čtenářům.....a zdraví...klid...a pohodu.....
Dneska jsem totiž moc smutná za jednu známou......


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu