neděle 2. června 2013

...už aby přestalo...

Tři dny tu nepřetržitě prší. Momentálně chvilinku ne a  to je co říct.
I moje maminka si nepamatuje, že by takhle "cedilo".
Všechna voda se sem pomalu blíží jak z povodí Labe, tak Vltavy a jiných "potoků". Bude to tu pěkné.
Naší rodiny se to nedotkne, ve městě bydlíme na sídlišti relativně vysoko nad řekou, na vsi je to taky celkem OK, voda steče s kopce dolů, jen asi bude zase plný sklep, skalní podloží, písek a jíl dělají své...Ale zase sama ze sklepa odteče...
Tento uplakaný víkend tu byla moje kamarádka z Plzně, včera byla na té slezině z gymplu a dneska jsme celé dopoledne propovídaly...po obědě jela domů.
V pátek mi přišly látky od Bellet, tak se chystám...


látky nové


látky i z minula...budu kombinovat....

2 komentáře:

  1. Tak to já pamatuju .... před lety jeden rok v létě dva týdny slunce šest týdnů déšť ... jezdila jsem jako vedoucí na tábory a tenhle rok mám v živé paměti:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty látky jsou naprosto úžasné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu