středa 15. května 2013

...to to letí....

A už je zase středa, den, kdy se v poledne láme pracovní týden na polovic.
Mám pořád pohotovost, tak jsem vázaná doma.
V pondělí jsem něco málo nastříhala a sešila z košíčku mých zbytků látek.




Ale ta šicí horečka , kterou jsem měla o víkendu...už zase trošku povolila.

Včera jsem byla na poště, 40 minut, 32 lidí přede mnou, z osmi okýnek pracovala pouze 4 a na jednom se celou dobu cosi řešilo.
Může mě "těšit" jen to, že za mnou bylo lidí skoro 50, podle čísel na vyvolávání....hrůza....
Večer pěkně foukalo, ale nepršelo, spadlo to asi někde "výš", směrem na Děčín, Rumburk a dále....




Vypadá to jako sněhem zavalené kopce....
No a dneska bylo od rána slunečno, ale dopoledne začal foukat pěkně divoký vítr, teď už jen nárazově, chvílema.
Koupila jsem si krásně kvetoucí netýkavku = balzamínu, padla mi do oka barvou svých okvětních lístků a nemohla jsem bez ní odejít z obchodu...Teď trochu lituju, že jsem si nekoupila i tu bílou bílou...svítivou.



Dobrý večer všem...dobrou noc.

2 komentáře:

  1. Jéje, copak to šiješ ze zbytečků?
    Vy fakt máte poštu na čísla?? 40 minut by mě asi kleplo .... my máme poštu v Tescu, jen dvě okýnka, ale takový fronty tam teda nemáme....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Balzamína je nádherná, kouzelná kombinace barev? Že bych zašla do květinářství? :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu