pondělí 4. března 2013

....jedenáctý....

Dneska je pondělí, ale mám tento týden na doléčování dovolenou a hlavně, zítra večer přijede moje dcera.
Já se cítím líp a v noci jsem vstávala jen 3x.....Projdu byt, napiju se, hned letím na záchod a pak se tmou motám zpět do postele....
Když jsem tuhle uklízela jednu skříňku, tak na mě z desek vypadlo tak 50 fotek, různý čas, různá kvalita...
Ne, že bych je dneska uklidila, jen jsem v nich listovala a zase jsem něco oskenovala.


Naše dcera něco přes rok, u babi a dědy v Petvicích...jak později říkala, milovala houpačku.


Tohle jsem já a moji rodiče, tatínek tu už přes 10 let není...můj parťák přes sklenku něčeho dobrého,hihihi....., maminka je skoro poloviční,droběček, ale pořád miluje puntíky.




Asi před 6ti lety přijela na domek dcera se svou kolegyní z imunologického ústavu, chodily na výlety, ale zasvětily jsme jí i do některých našich tehdy oblíbených rukodělných prací....tady pedig...



.....tady korálkování, Jana na fotkách není, buď jsem tehdy vybírala s jiným úmyslem, nebo šla do chladu pro poklad z Moravy, slivovičku...



Teď si vzpomínám, že jsem dělala dceři k narozeninám fotoknihu "Prvních 25 let..." nebo tak nějak, tak to asi bude ono.....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...