sobota 2. března 2013

....devátý....

Dneska jsem byla ráno jako po špatné narkóze, jakože všechny, co jsem kdy  měla, byly Ok, protože je dělali mí známí nebo odborníci, hihihi.
Ale dala jsem se do kupy, odhrnula pravou rukou všechny života budiče, kapky do očí, uší, nosu, krku apod. a léčím už se jen inhalacemi Vincentkou a stříkánmí Vicentky do mosu, čajem se slézem a uvidím. Všeho moc škodí.
Po obědě jsem došila 55 bločků na deku, jeden je ve stavu jen ho sešít a vyžehlit...Moc se mi nelíbí, í když látky jsou moc pěkné, ty 4 spolu působí mdle. Proto říkám, že mám zatím jen 55 bloků.
Ani je nemůžu ukázat, protože jsou zabalené ve flícsce, co budě dělat zádíčka a mezi to ještě vatelín.
Tak jdu za panem Há, on večeří, taky si něco udělám....dobrý večer,dobrou noc....
V práci pomalu likvidujeme, rozdáváme apod. kytky z oken v laboratořích. Budeme se akreditovat a TO TAM NEMÁ CO DĚLAT....Tak jsem si jednu tlustici vzala dom.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu