neděle 10. března 2013

...další,přestávám počítat.....

Dobrý podvečer.
Zítra je pondělí, pro mne zase jednou den pracovní. Minulý týden mě opět skolila rýma a kašel, šlo mi to do očí a to bylo to nejhorší. A protože jsme čekali příjezd dcery, honem jsem si vzala dovolenou a léčila se, docela intenzivně. A vyšlo to. Přijela v úterý večer, nám už bylo oběma docela fajn...
Takže povídání, povídání, procházky, návštěva u babičky, byli u nás na chvíli synovci...a najednou byla sobota a dcera odjížděla.
Takže je to všechno zase jako rychlý film...
Dneska jsem prala, trochu uklízela, vařila, po obědě jsme šli s panem Há na malou procházku a od toho okamžiku už je před všedním dnem....
Připravila jsem si věci a oblečení do práce, prohlédla maily a čtu oblíbené blogy.
Napsala jsem  panu Há seznam na nákup, bude-li se mu zítra chtít... a je to....



Ne, to není z naší zahrádky. Na naší zahrádce je vepředu tak 1,2 m sněhu včetně mantinelu sněhu u plotu od protahování silnice a na dvorku je toho trachu míň...Toto je jen toužebné přání, aby už tu bylo....
Jenže, příští týden má ještě mrznout a "tam" možná i padat sníh.
Mám přeinstalovaný počítač, takže neumím stahovat foto z foťáku do pc...musím se to naučit, proto zatím ty inspirace z netu nabo z rodinné historie.
Dobrý večer, dobrou noc.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu