sobota 5. ledna 2013

319/365

Tento pátek byl takový zvláštní den, spíš duben než leden, v noci fučelo jako blázen....
Plno smetí je na parapetech, koneckonců i na chodnících a silnicích.  Ulámané větve a větvičky, zbytky listí a, bohužel, spousta odpadu...igelitové pytlíky a tašky, co vítr vyrval asi z nedovřených popelnic... nebo to jen tak někdo cestou domů odhodil. Včera jsem cestou z práce v keřích, které lemují chodníčky, uviděla 3 !!!!! plné igelitové tašky !!! domácího odpadu. Jak se tam ocitly, to nevím...Vítr to roznese po celém okolí....možná tam bude i nějaká adresa...komu to patřilo. Lidi jsou hrozný, někteří, samozřejmě...
Já dělala jen něco v domácnosti, pak jsem byla na netu a nakonec na kurzu Bellet.
Při cestách necestách na internetu jsem objevila, pro mě neznámou, techniku krokodýlýho háčkování.
Možná by to bylo pěkné na polštářky, na dětskou deku...nevím, jak "tvrdé " to je....

inspirace z netu






A tady jakýsi šikovný muž ukazuje rychlejší způsob háčkování tohoto vzoru....



Mám totiž jeden obrázek s návodem, ale ten je složitější a nějak se mi tolik nelíbí jako toto.



Opravdu, to video se mi líbí víc.Mám-li mít tento blog jako svůj deník, tak to sem ukládám, abych to případně někdy našla, hihihi....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu