čtvrtek 6. prosince 2012

289/365

Dneska celý den sněží, silnice jsou teď večer pokryté sněhem a ledem.
A je takové divno, chce se mi zase spát a spát.

V práci to celkem šlo, učíme se na novém přístroji, takže si chvílema připadáme jako blbky....samé pc, grafy, anglická slovíčka, obrazovky malé i velké a anglický manuál...

Pan Há mi uklidil malé perníčky do krabiček, nejsem tedy žádná zvláštní zdobička, obzvláště, když to bylo včera. Ale mě se líbí.



Jinak pauzíruju v šití, ale zase začnu, určitě zítra. Musím si promyslet ubrus pro svou sestru, a pak pro dceru....
Našla jsem si na netu vzoreček na hvězdičku,vytisknu si jí a půjdu si sednout za panem Há do pokoje. Budu  relaxovat s háčkem v ruce...

2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...