středa 21. listopadu 2012

274/365

Dneska ani nemám chuť nic vkládat.
Virus jsem celkem porazila, dnešek byl taková jistota....Manžel pochodil nákupy a vůbec byl milý.
Ale jinak ???? jen falešné pozlátko a zbytečné drahé reklamy  v TV o jistotách s Českou poštou.
Dnes podáte, zítra dodáme.
Včera jsem dostala zprávu České pošty, že Bellet dala včera balíček na poštu a dneska mi bude dodán.
OK.
Pěkná služba, že, ten Balík do ruky.
No, dneska nevím čí a jaké. Dneska bylo u nás v bytě ticho, tichoučko, skoro celý jsem byla doma sama, ani nespinuškala...Pan Há byl na těch pochůzkách. A teď v podvečer koukám na maily a jsem z toho jelen...Česká pošta mi píše, že mě nemohl být předán balíček blablabla...protože nikdo nebyl na uvedené adrese, blablabla...Mám si ho tedy vyzvednout od zítřka na příslušné poště. Ta je cca 5 zastávek od nás, slučovali pošty ve městě a každá má maxiakční rádius....
Teď malinko odbočím, "nejkrásnější" pošta je v novém Kauflandu, stojíce frontu u kasy vidíte naproti vám, čistě z nudy, kdo co dělá na poště / copak to Nováková dostala za balík, zase nějaké hadry....hihihi a ten Dolní asi posílá alimenty... a ta Horní si asi něco vybírá, zase bude utrácet..../....a že i tam je fronta.
Aby byla spravedlnost na obou stranách, funkční polovina kas stejně tak i polovina okének pošty...
Takže, frontám zdar.
Seběhla jsem hned do přízemí, podívat se do schránky, ale rozvozci pošty se asi nechtělo ani vylézat z auta, žádný lístek o nedoručení zásilky, spěchal tedy se vším rovnou na poštu...odtud asi ten mail....A zítra do fronty, 2x18 Kč za městskou dopravu, safra, nemá ta pošta nějakou smlouvu s Dopravním podnikem ?
Ach jo, tak jste to odnesli vy, mí čtenáři.....
Jsem z toho totiž mrzutá, tak je to, bohužel, u nás skoro se vším. Navenek huj...a vespodu fuj... smrdí to lidskou leností a neochotou.Je málo práce, moc lidí nezaměstnaných a ten zbytek, co "pracuje" se občas chová jako do....., sorry.
A když si budete někde někdy stěžovat, všichni se umí vymlouvat a nakonec z toho vycházíte VY jako ten záporák, brblal, morous....
A dost....
Včera jsem dostala mail, bylo tam spousta obrázků a téma jediné,
...tak má vypadat disciplína....








1 komentář:

  1. Ahoj Miládko,
    tys zapomněla že v šicím klubu si všichni tykáme???
    Z pošty si nic nedělej, u nás to je to samý .... naštěstí máme poštu v Tescu, takže můžu hned i nakoupit:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu