pátek 30. listopadu 2012

283/365

A je ten mnou avizovaný poslední den v listopadu. Venku je zima i ZIMA, pan Há byl na domku a musel se "prokopat" ke vstupním dveřím.
Tady ve městě celý den posněhává, podle výšky nad mořem....sníh buď zůstává ležet nebo padá do mokra a taje....
Já po práci přišla domů s elánem, ale nakonec jsem pomalým klidným tempem ušila pro kolegyni další obal na knížku a další obal na elektronickou čtečku knížek, její tchýňka totiž nemá Kindla jako my...Tak jí ho Věrka musela proměřit a já ušila nový obal, trochu větší a hlubší, už mu chybí jen knoflík.
No a nastřihla jsem pro ní ještě na dva, tentokrát větší, obaly na knihu, pro její sestru a švagra. Ale šít budu až zítra.





Moje oblíbené látky...Navíc jsem objednala jen jednobarevnou vínovou, ta je v obou případech na rubu......a zapomněla jsem na režnou s drobným puntíkem, no, co nadělám....Stejně už s obaly končím...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu