pátek 2. listopadu 2012

255/365

Myslím si, že teď někdy jsem začala druhý rok blogování....
Tak ať mě to pořád tak baví a přináší mi radost při sledování a inspirování se na blogách mých virtuálních známých žen a dívek...
Dneska je od rána krásně, slunce svítí až nepříjemně ostře....hihi....to jsem nespokojenec, co ? Ale za chvíli už bude za kopcem zvaným Střížovický vrch a bude večer....



Na druhé fotce jsou převezené kytky z domku, vavřín, rozmarýn, poslední tři muškáty...Ty nejsou vidět, jsou víc vpravo, ale letos se mi moc nedařilo, jen jeden je podle mých představ, a begonie, abych jí nezapoměla jmenovat a ona se neurazila... V pokoji mám ještě dva voňavé muškáty a jednu aloe. Ostatní je ve sklepě
a do jara děj se vůle boží....



Dneska jsem dostala od Ajky mail, že posílá bloky na vánoční deku, už se na to moc těším, jak budu rozmýšlet, co dál....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...