pátek 12. října 2012

234/365

Dneska je pátek, přijeli mladí. Dopoledne jsem trochu šila, ale zatím to nikde není vidět. Povídali jsme po obědě a teď šli kamsi na návštěvu...
Tak jsem si sedla k pc a začala prohlížet fotky, takovou směs, nové, starší a i ty úplně staré.
Na první fotografii tatínek mojí maminky se starší sestrou, než narukoval do první světové války, byl v Itálii.
Na druhé fotce můj blonďatý usměvavý tatínek se starším bratrem a rodiči, odhaduju tak rok 1937-8.
Na poslední fotce moje bezdětná teta, maminčina sestra, se svým mužem...
Bohužel, nikdo z lidí na fotkách už delší či kratší dobu není mezi námi, ale žijou v nás...
Příště musím dát nějaké žijící a veselící se....


Tahle poslední fotka mě přivedla  na to, že vám ukážu jeden blog, ve kterém je nejen šití patchworku, vaření, ale i nostalgické vzpomínání na dobu dávno uplynulou.....
http://henhousehomemade.blogspot.cz/
Hezké prohlížení a inspirování.....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...