sobota 1. září 2012

194/365

Dneska je pro mne den blbec. Na co jsem sáhla, to jsem pokazila...
Prošila jsem deku pro synovce, pak jsem si to chtěla usnadnit a napařila jsem jí...před ostříháváním...a hle, použila jsem asi nějaký vatelín s jednou lepící stranou či co??? Prostě látka na rubu se přilepila a je místy "zvarhánkovaná"...ach jo, přestalo mě to rázem bavit a od toho okamžiku jen párám a blbnu...
Přitom řešení je jednoduché, došiju jí, deku si nechám na domek do horní ložnice...a ušiju rychle jinou...
Jsem trochu klidnější, ale dneska už nic nedělám...natož abych fotila....


Asi za to může tenhle medvídek, kterého jsem honem honem chtěla šít....


  Honem něco hezkého....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu