pondělí 27. srpna 2012

189/365

Pondělí, pondělí, pondělí...
Samo to slovo zní tak přísně...a podezřele jasně... Ano, už je zase pondělí a zase začala práce. Myslím tím zaměstnání, práce bude, i když už chodit do zaměstnání nebudu...
Dneska bylo počasí chladnější, ale slunce o sobě pořád dává vědět. Jen tma ráno a brzy večer připomíná, že se blíží podzim...
Ruční práce nic moc, jen jsem naškrobila na skleněné desce stolu několik čtverečků, koleček a háčkovaný základ na polštářek..., které jsem uháčkovala druhý týden v červenci na domku a dovezla domů včera večer.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...