neděle 13. května 2012

...zase mi to nedá....

Moje holčička  mi tu nechala v sáčcích semínka na vyzkoušení, tak jsem je dneska nasela v malých řádcích do hlíny...
Mizuna, mibuna....a perila křovitá  http://www.celostnimedicina.cz/perila-krovita-perilla-frutescens.htm?utm_source=Sklik&utm_medium=cpc&utm_campaign=S_Celostni_Rostliny Ta mě zaujala, ty dvě předchozí jsou salátové typy rostlinek, ale tahle má něco do sebe...vidím na obrázku, že jí pěstují i v květináči...zajímavé....
Potom mi tu nechala laskavec trojbarevný, zelená odrůda  z kolekce CHUŤ ASIE - zelenolistá odrůda amarantu velmi vhodná pro použití za čerstva na saláty či k dušení, úprava jako špenát. To byla citace ze shopu se semínky...já myslela, že je to kytka.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...