čtvrtek 31. května 2012

112/365

A jsem nahraná....
Dneska jsem udělala nějaké nové fotky = aktuální, ale karta je nechce a nechce pustit do počítače..nebo počítač dělá, že se s kartou nezná ? Nevím.
Tak sedím a přemýšlím, co to nahradí....
A hle, tady je důkaz, jak jsem  odjakživa společenská.
Je mi 5,5 let a jsem skoro nejdůležitější osoba na fotce...Maminčin bratr se ženil, bohužel už velmi dlouho není mezi námi....

Všimli jste si pěkných svátečních botek ?
O rok později, stále ještě předškolačka, jsem byla na další svatbě, maminčina sestra...poslední, bohužel už ani ona,ani její muž nežijí...

Tady už mám botky jiné....

Ano, byla jsem pěkné a společenské děcko...Pak jsem velmi dlouho na žádné svatbě nebyla. A když už ano, je to dávno o něčem jiném.
Tak a jdu pokračovat v drobných ručních pracech. Česká pošta mi psala sms, že mi zítra doručí balíček. To jsou ty látky s "nápadem". Takže se zase pomalu budu vybičovávat k větším šicím výkonům.
Venku se ochladilo, zatáhlo se nebe dokolečka dokola a dokonce už 2x pršelo....
Dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...