středa 30. května 2012

111/365

Venku se honí ohromné bělostné peřinové mraky, chvílemi i dost fouká. Chtělo by to pořádnou, rychlou bouřku s velkým ozdravným lijákem. Smýt všechen ten pyl, co na všem lpí, zalít trávníky, stromy i nás lidi... Ale ta voda spadne asi zase někde jinde.
Sleduju šicí klub u Bellet, vždycky se navnadím na šití..
Deka pro Toma je hotová, měla bych začít něco nového. Ale mám jakýsi nápad, čekám na látky speciálně na tento nápad...Jedna z kolegyněk totiž jde od 1.7. do důchodu, tak by se mi to líbilo jako dárek na rozloučenou...Tak nic nezačínám, čekám.
Minulý týden jsem si koupila sešitek s háčkovanými dečkami. To abych měla co dělat o víkendech, kdy jedeme na domeček a tam nemám šicí stroj...





Maminka mého muže byla nesmírně šikovná na ruční práce, překrásně a rychle !! háčkovala, mám ubrusy a dečky ještě z doby, kdy to ještě nebylo tak "in" a pravidelně jsem je střídala a střídám. Teď už trochu méně, mám i šité ubrusy se vzory... Před těmi skoro 20ti lety jsem tomu propadla i já. Jednou, to když jsem dělala atestaci a učila jsem se na zkoušky, neměla jsem čas na ruční práce. Atestovala jsem na Mikuláše a už na Vánoce jsem na stůl dávala kulatý háčkovaný ubrus průměr 180 cm...Tak jsem byla nadržená ....hihihi. Tři neděle a bylo to...pak jsem, samozřejmě, tempo umírnila. Přišly i jiné věci, starosti i radosti, ale na tu lačnost po háčkování dodnes vzpomínám...
Takže toto je inspirace...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...