pondělí 28. května 2012

109/365

Mám za sebou únavný den. V práci jsem celý den stála na nohou a tak, přestože jsem měla plány, co všechno doma udělám....jsem posedávala a polehávala...

Zase jsem ale obešla své domácí květiny, jak se jim po přesunu po bytě daří. A hle, docela dobře. Jedna se hodně vzchopila, vztahuje větvičky ke světlu a pěkně kvete.



Na nejteplejším okně v bytě, v kuchyni, jsem musela ostříhat vonící muškát, dala jsem výhonky do džbánu na zakořenění a zbytek smutně trčí v kvetináči. Zato begonie od maminky přímo září. Moje maminka jí má roky, vždycky odřízne mladé výhonky tak 8 cm, ty dá do sklenice a má je na stole. Jednak je to pěkné a druhak to zakoření a jde to do hlíny do květináče. To pak takhle vyroste, maminka to zase ostříhá.....prostě koloběh života....


No a na poslední fotce je ta nařezaná kalina ze zahrady. Moc kytek tam na řezání nemám, mám radost, když všechno kvete venku. Ale jednou za čas neodolám...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...